Tudung Perl Bling-Bling





Ahad semalam ifa berjaya siapkan satu tudung Perl Bling2 untuk digayakan dengan baju baru yang dah lama d beli tapi tak sempat dipakai kerana tidak berkesempatan utk membuat tudungnya so semalam ifa bertungkus lumus utk siapkan tudung tersabut sampai kul 12mlam baru siap dengan jahit maniknya sekali dan tampal bling2 pada awning. Nak tengok ha kat bawah ni ha ifa dah uplodkan foto si tembam ni (ifa la tu he2)Dan disebabkan terlalu lama dok menjahit manik tangan ifa bengkak dan sakit. Pagi tadi bangun tengok2 dah bengkak dan merah terasa sakit mcm tersalah urat je. So ifa pun urut la dengan minyak angin dah merah la pulak. Nanti petang ok la tu gaknyer. Dah biasa mcm ni.