Family Day Anak2 Hamdan 2010





Salam semua, sepanjang cuti sekolah ni ifa sempat juga bawa anak2 n keluarga pergi bercuti ke Cherating pahang tapi kat sana hujan so tak boleh nak berjalan sangat so masa banyak kat bilik jer, hehehe bila dah melepak ifa akan kerjakan baju untuk disiapkan dengan manik2 yg terbengkalai tu ha hehehe. So sepanjang bercuti sempat la siapkan 50% manik2 di bajuku itu. W.pun 50% siap rasanya berbaloi coz bila berada dirumah ifa akan tumpukan pada jahitan tudung yang menimbun cam gunung kinabalu tu ha.....